فواید استفاده از چرم

10 دقیقه برای مطالعه
0 دیدگاه
فواید استفاده از چرم
Rate this post
کیف اندامی زنانه ماهور

فواید استفاده از چرم

دوام محصولات چرمی

محصولات چرمی گذشته از بادوام بودن، برای یک مدت طولانی، کیفیت خود را نیز حفظ می‏ کنند. به طور کلی تولیدکنندگان چرم سعی می کنند که از چرم خود بهترین کالا را بسازند که مقاوم تر و بادوام تر خواهد بود. اگرچه کالاهای چرمی دارای کیفیت بالا ممکن است گرانتر باشند، شما می توانید تقریباً همیشه از این مسأله مطمئن باشید که آن‏ها سال‏ ها دوام خواهند داشت. لذا صنعت‌گران پیوسته تلاش می‌کنند تا در طول روند دباغی، بهترین چرم را ارائه دهند تا محصول نهایی زیبا، مقاوم و بادوام به مصرف کننده ارائه شده و سال‌ها در خدمت او باشد.

استحکام محصولات چرمی

چرم طبیعی علاوه بر دوام، دارای استحکام بالایی نیز هست. منظور این است که در طول استفاده، در مقابل عوامل گوناگون از مقاومت بالایی برخوردار است و به سادگی از بین نمی‌رود. این نوع چرم علاوه بر این که استحکام بسیار بالایی دارد، مقاوم به فرسودگی است، تا حد زیادی مقاوم در برابر آتش است و تا اندازه زیادی ضد آب می‏باشد. ضمن اینکه چرم اصل ترک نخواهد خورد بنابراین اجناس چرمی شما همیشه می ‏توانند مورد استفاده قرار گیرند.

 

کیف اندامی زنانه ونوس

کیف اندامی زنانه ونوس

زیبایی و مد بودن محصولات چرمی

وقتی صحبت از دوام چندین ساله به میان می‌آید باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که چرم هرگز از مُد نمی‌افتد و همیشه ارزشمند و خواستنی است. در واقع می‌توان گفت که چرم محصولی است که به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد. و همیشه زیبا بوده و خواهد بود. محصولات چرمی همیشه سبک خاص مربوط به خودشان را دارند و همیشه مد هستند.

جوان شدن محصولات چرمی

محصولات چرمی را می توان ۴ فصل استفاده کرد بدون اینکه تغییری در شکل و مقاومت آنها به وجود آید و اتفاقا با گذشت زمان چرم شما منعطف‏تر، نرم‏تر و زیباتر می‏شود. برای براق کردن و جوان‏تر کردن چرم می‏توانید از واکس ‏های مختلف هم استفاده کنید و بدین ترتیب زیبایی اولیه محصول خود را برگردانید.

جذابیت همیشگی محصولات چرمی

چرم ماده ای است قدرتمند و برازنده، چه رنگ طبیعی داشته باشد و چه به صورت رنگ شده باشد. چرم هم به صورت اسپرت و هم به صورت رسمی استفاده می شود. شما با استفاده از محصولات چرمی مثل کیف، کفش و … قطعاً قدرتمندتر به نظر خواهید رسید.

 

کیف دستی زنانه و مردانه فرین

 

انعطاف پذیری محصولات چرمی

به مرور زمان انعطاف‏پذیری چرم بیشتر شده و به جذابیت آن افزوده می‏ شود، بدون اینکه تغییری در شکل و مقاومت چرم ایجاد شود. به همین خاطر چرمی که خریداری می‏کنید اگر ابتدا خشک به نظر رسید، با گذشت زمان انعطاف‏ پذیر خواهد شد و این موضوع از مزایای چرم می‏ باشد. ویژگی انعطاف پذیر بودن چرم، برخلاف سایر اجناس جای نگرانی نیست و فقط آن را عالی تر می کند.

سبک و سیاق محصولات چرمی

چرم کالایی بسیار شیک است. استفاده از چرم طبیعی در البسه و لوازم جانبی، همواره مورد توجه افراد شیک پوش و باسلیقه بوده و درجه‌ای از حسن نظر و مرتبه‌ی بالای اجتماعی را القا می‌کند. در واقع محصولات چرمی علاوه بر مزایای ماهیتی آن، تصویری از تمایزات و طبقه اجتماعی مصرف‏کنندگان را به ذهن متبادر می‏ کنند.

عدم ایجاد حساسیت محصولات چرمی

چرم یک پارچه‌ی طبیعی است که ایجاد حساسیت نمی‌کند. اغلب مواد صنعتی و مصنوعی وقتی در مجاورت پوست قرار می‌گیرند، موجب بروز آلرژی و خارش آن شده و مشکلاتی را به وجود می‌آورند. در صورتی که تماس با چرم از نظر جسمی و روحی همواره احساسی دلنشین را ایجاد می‌کند. دارا بودن چیزهایی که متشکل از بافت های طبیعی می باشند همیشه مهم است. پوشیدن لباس های طبیعی باعث خواهند شد که شما از لحاظ جسمی و روحی احساس خوبی داشته باشید، برخلاف الیاف ترکیبی که می توانند باعث جوش زدن، خارش پوست و احساس بد شما شوند. الیاف ترکیبی برخلاف چرم طبیعی مواد خارجی نسبت به بدن شما هستند و برای پوشش انسان بهینه ‏سازی نگردیده‏اند.

نفس کشیدن چرم طبیعی

این حرف کاملاً درست است! مجسم کنید که به مدت یک سال یا بیش‌تر، اتاقی را ترک کرده و در آن را قفل کرده باشید. پس از این مدت تمام اتاق پر از قارچ و کپک خواهد بود. چرا که هوا در آن جریان نداشته است. در حالی که اگر این اتاق دریچه‌ای داشت که هوا از طریق آن جریان پیدا می‌کرد این اتفاق نمی‌افتاد. حال به این نکته توجه کنید که اگر وسایل خود را در کیف و حفاظ چرمی قرار دهید یا از البسه‌ی چرم طبیعی استفاده نمائید، و یا اگر کفش تمام چرم بپوشید، هوا به خوبی در آن‌ها جریان داشته و از تشکیل هر نوع قارچ و کپک جلوگیری می‌گردد.

کیف اندامی زنانه ماهور

کیف اندامی زنانه ماهور

 

مقرون به صرفه بودن چرم طبیعی

اگر چه در وحله‌ی اول به نظر می‌رسد که این محصول گران قیمت است ولی با توجه به دوام و استحکامی که دارد، بسیار مقرون به صرفه‌تر از انواع دیگر محصولات است. به عبارتی استفاده از محصولات چرمی هم نیاز شما به محصولات مختلف را کاهش می‏دهد هم دوره عمر استفاده از محصول بسیار بالاتر خواهد بود، هم زیبایی و اعتباری که به شما خواهد بخشید شما را بی نیاز از هزینه‏ های جانبی بسیار خواهد نمود.

پاک بودن چرم طبیعی

با توجه به این که چرم ماده‌ای طبیعی است، محیط زیست را آلوده نمی‌کند و تجزیه پذیر است. علاوه بر این، تمام کسانی که به نوعی دغدغه محیط زیست و پاکی طبیعت را دارند می ‏توانند با استفاده از محصولات چرمی با خیال آسوده‏تری زندگی کنند. در عین حال برخلاف مواد دیگر، چرم مقاوم در برابر گرد و غبار و بیماری‏های قارچی می‏ باشد.

بوی خوش چرم طبیعی

با در مقایسه با انواع منسوجات مصنوعی، چرم طبیعی دارای بوی طبیعی و خوبی است. پارچه‌ها و اقلام پلاستیکی و مصنوعی دارای بویی شیمیایی هستند که با گذشت زمان هم شدیدتر می‌شود و شما و دیگران را آزار می‌دهد. برخی ممکن است تصور کنند چرم طبیعی بوی بدی داشته باشد اما باید بدانید در فرآیند تولید چرم صرفاً بوی خوش و فراموش نشدنی آن باقی می‏ ماند.

جذب آب و رطوبت

یکی از خاصیت‏ های اصلی چرم طبیعی، جذب آب و رطوبت می ‏باشد. از قدیم برای اینکه چاقوهای فلزی یا شمشیرها زنگ نزنند آن‏ها را در قلاف‏ های چرمی می‏ گذاشتند. اولین توصیه پزشک‏ها برای درد استخوان مچ پا نیز، استفاده از کفش های طبی است. کفش طبی ساخته‏ شده از چرم طبیعی با جذب رطوبت بدن در درمان استخوان درد، جذب آب زائد مؤثر است. چرم طبیعی بدلیل اینکه از پوست حیوان می باشد، روی خود دارای منافذی است که از عرق کردن پا جلوگیری نموده و از بوی ناشی از تعریق زیاد جلوگیری می‏کند. بر این اساس چرم یک محصول مطلوب و بی‏نظیر می باشد، که در عین حال که بااستحکام است، با شما و سبک زندگی شما سازگار است، ارزان و طبیعی است، شگفت انگیز به نظر می رسد و بی نهایت بادوام می باشد. اگر چنانچه به دنبال خرید محصولات چرم طبیعی و با دوام و زیبا هستید می‏توانید از محصولات چرم جانتا استفاده کنید

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

anne
17 تیر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
×

 

سلام

شما می توانید با پشتیبان مشتریان در واتساپ در ارتباط باشید.

×